emilljone Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Jeg gir snart opp hele bilen. Noen forslag til hvordan jeg kan utbedre tingene som er galt, mottas med stor takk! -Ulyd fra venstre forhjul i alle hastigheter. Har byttet hjullager uten at det hjelp i det hele tatt. Lurer på om den kan være girkassa? Det er noe oljesvetting på drivakslen. Hvor fyller man evt på girolje? -Abs er overaktiv pedalen begynner å riste ved bare forsiktig bremsing. Har tatt ut sikringen til abs. forferderlige klunkelyder nåe jeg kjører over fartshumper. Har sjekket de små stagene ytterst, men de virker tighte. Har ikke løfteutstyr, kun jekk og gårdsplass. Har vært inne på tanken med verksted, men føler at dette kommer til å bli forferderlig dyrt. Som sagt, tips mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Bremser som ligger på? Ang ABS, du har ikke ujevnt slitte dekk? Giroljepåfylling ved å skru ut en umbrako foran på kassa. Klunkelyder foran elller bak? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilljone Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ser ut som det meste løser seg nå. Var hjullageret på den andre sida. Har også byttet endeledd og bærearm på den siden. I morgen er det andre siden sin tur, så får vi satse på at ting blir bedre. Er også noe rart med sentrallåsen min. Den slår seg på innimellom. Noen som har opplevd det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 På min MK3 -07 modell, som forøvrig er lik alle andre MK3 tilbake til -01, låser bilen seg selv automatisk hvis jeg låser opp bilen og ikke åpner noen av dørene innen en viss tid har gått (1 eller 2 min tror jeg). Er ikke tilefelle på din og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilljone Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hei. Nei denne kan finne på å låse seg når den har lyst. Til og med under kjøring. Ha forsøkt å bytte batteri i nøkkelen, men det hjalp ikke. Har måtte bryte meg inn i den tre ganger når jeg har glemt nøklene i tenninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg