300benz Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Hello! Har en 406 HDI 2004. I dag fikk eg høre nåke eg ikkje har hørt før, fekk plutselig en ulyd(Knitrelyd) som følgte med gassen når eg gassa av motoren, hørtes ut som om det var ned med dynamoen(Rundt der) Tviler på reima kan lage så store lyder og øke lyden i det eg gir gass:P Det kommer og går, spesielt når jeg gir mye gass og svinger. Og når jeg stoppero g starter motoren igjen er lyden vekk. kommer og går. Noen forslag? ganske avhengig av bilen ! raske svar! Siter Merdedes-Benz E200 / solgt Mercedes-Benz E230 /solgt Peugeot 406 2.0 HDI / skulebil Vw Golf 3 / In action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Ta av reima og start bilen. Er det stille så kjenner du på opplagring på alle reimhjul. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300benz Skrevet September 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 (endret) Ta av reima og start bilen. Er det stille så kjenner du på opplagring på alle reimhjul. Vanskelig det når eg ikkje veit når lyden kjem. Fordi lyden kommer og går. Av og til kjem den so intenst at eg må slå av tenninga og starte den på nytt for at lyden skal gå vekk. Ellers kommer den bare brått på , og brå slutt. føler "klirrrringa" i både clutch og girspake. humbugg.. Endret September 27, 2011 av 300benz Siter Merdedes-Benz E200 / solgt Mercedes-Benz E230 /solgt Peugeot 406 2.0 HDI / skulebil Vw Golf 3 / In action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Svinghjul? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300benz Skrevet September 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Svinghjul? Ka med svinghjul?,hehe. Siter Merdedes-Benz E200 / solgt Mercedes-Benz E230 /solgt Peugeot 406 2.0 HDI / skulebil Vw Golf 3 / In action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Den har vel et dobbelmassesvinghjul, og som de fleste andre slike så er ikke patenten helt god i lengden. Sving innom et verksted og få de til å høre Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg