Gå til innhold

Facebook?

Ranger emnet


Valvel0603

Anbefalte innlegg

Hører om det på radioen nesten hele tiden på jobben når det er nyheter.. Og til og med idag hørte jeg om noe som heter '' Facebook ekspert ''. Det står VELDIG ofte om det i aviser/media.

 

Hva syntes dere om det?

Personlig syntes jeg at det er kjekt å ha, med tanke på at '' ingen '' lenger bruker msn osv. Men det at det faktisk ikke koster noe er HELT utrolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endel folk har jo hele livet sitt rundt facebook...og noen legger ut hele livet sitt der... det blir for mye!!!

 

Jeg synes den er veldig kjekk og ha! info om ting som skjer rundt omkring kommer jo der!

 

også er det sosialt i ukene når man jobber mye og ikke orker og dra rundt på besøk!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha, men langt ifra nødvendig. Kjekt med tanke på kontakt med de du ikke får til å treffe så ofte ellers. Også er det en veldig god erstatning til sms om man bare skal prate litt. Hater å sitte i halvtimesvis å sende meldinger frem og tilbake med telefonen.

 

Men å oppdatere statusen flere ganger om dagen, bare for å fortelle hele verden at du sitter på dass er unødvendig.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med facebook forsåvidt, både for å holde kontaken med folk og for å slå ihjel dødtid på kveldene.

Men er mektig lei av de som absolutt må legge ut hele livet sitt der ja. Det er overhodet ikke interessant xD

 

sånne folk sletter jeg bare=)

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår