jokkalf Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Hei. har da fått tak i meg en a4 1.8tq. kjøpte meg bsr optiflow kit på bsr å monterte det idag:) nå vil jeg ha litt mer boost ut av turboen, hvordan stiller man opp trykke?. er det wastegate regulator på disse turboene? har ikke sett at det er noe der:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 (endret) Først og fremst, hvilket ladetrykk har du nå? Chip? Endret September 19, 2011 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 den er ikke chippet, å har ikke peiling på ladetrykke som er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Om du justerer på turbotrykket i blinde uten å vite 100% hva man driver med så har du i verste fall ikke motor så lenge. På den annen side vil motoren gå i nødmodus om du har for høyt ladetrykk med original chip og det vil føles som du har 50 hk i motoren. Du bør derfor la den være som den er, originalt ladetrykk er rundt 0,5 bar. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkalf Skrevet September 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 oki. takker for svar så slipper jeg å rasere det meste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Skal du ha mer effekt så kjøp chip. Du får da øket ladetrykk og mer effekt, best av alt, motoren tar ikke skade av det. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg