audi 4 ever Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 En kompis skal selge bilen sin. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=407970&username= Meget pen og bra bil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Trivelig bil. Men hadde den vært RWD hadde Mazda helt sikkert solgt 6 ganger så mange av de, pluss en til meg. Men det var jo ikke FWD vs. RWD-krigen det skulle handle om i denne tråden; back to you, audi 4 ever. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Broren min hadde kjøpt den, hvis han hadde hatt pengene. Noe han ikke har akkurat nå. Han likte den veldig, gjorde jeg og :D Hils eieren og si at han selger en knallfin bil. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Skal kikke på den i kveld :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Solgt :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg