Gustav Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Heisann har fått bestilt nye baklykter til min audi a3, og trudde det var lett å få byttet det, men det var det tydeligvis ikke? jeg har lett på youtube og over alt, men da kommer jeg bare over audi a4, og der er det tydeligvis store forskjeller, viss jeg har sforstått riktig skal det være noe slik et sted for å få løs Baklykten, Men den finner jeg ikke ;S Hjelp?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Har du fjernet alle dekslene på baksiden av der lyktene sitter da? Du må nok fjerne en del av de ihvertfall. Så pleier det å være plastmuttere lik den som er på bildet, og en fuge mellom lykt og karosseri. Fugen kan klebe ganske godt, slik at lykten ikke løsner selv om skruene er ute. Litt forsiktig press fra baksiden pleier å hjelpe. Snakker her om bil generelt, men kan tenke meg at a3 har lignende løsning. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Ja har fjernet det meste, men finner ikke det der, kan det være 4 muttere som må av ? det er nemlig 2 muttere på hver side som kan se ut til å være feste til Baklykten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg