MortenM Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 for litt funka audien som en gull bar :D knall ladetrykk1.4 å ikke noe tull, så plutselig her om dagen så når jeg trykker full gass så føles det som den kutter :( hva tror dere det kan være??? lekk i slanger??? skal ta vag-com i dag,så kan legge ut om det kom noe der Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Eller for høyt ladetrykk? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Eller for høyt ladetrykk? tenkte på den jeg å ,men har samme ladetrykk som før :( kom bare plutselig Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 da har jeg sjekke med vag-com .... å fikk opp 2 feil mld, G28 å den andre husker jeg ikke men hva for lite strøm eller noe .... 0 stilte alt så får ta en tur å sjekke om den funker nå, noen ide med stramme hjulet til multireima?? reima legger seg skakt på stramme hjulet :( skifte hele strammehul med feste ?? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Hvordan er tilstanden på lageret i strammehjulet? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet September 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 Hvordan er tilstanden på lageret i strammehjulet? virker bra,men armen til strammehjulet virker slarkete, så når motor går rundt så trekker den seg litt ut mot vifta liksom Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet September 23, 2011 Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 sjekket plugger eller coiler,typisk symptomer at den kutter og jukser når du får høyt ladetrykk ,vis du har feil på tennings deler Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg