Southwind Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Etter utforkjøring med Merca 10 sept kjøpte jeg meg en Audi A4 1.6 1996 B5 litt som må gjøres som bremser, starsperra og noen små ting bare og komme med ideer vis noen har noen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjessing Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 trå til med litt fine felger og evt litt anlegg, så blir denna bra :) meir senk treng du ikkje ettersom du bor i Telemark (?) og her er det bare dritveier uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Southwind Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 er bare senk foran skal ta bak også :) ser etter felger men litt annet som må gjøre før det Byttet bærearmer idag :) kommer bilder senere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Southwind Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Uploaded with ImageShack.us Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Southwind Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kommer mer etter vært men er ikke innom så ofte og første tråden min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 hold den så clean som mulig! ikke masse jalla ali styling:P Denne hadde en kompis av meg før! rålekker! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Southwind Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 var planen har bare lyst til og bytte lyktene, baklyktene ta vekk blinkerne på sideskjermen og noen lekre felger gjerne kom med ideer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ha ihvertfall ikke på den, som sagt, jalla stylingen folk kaller RS4-styling. Den med frontfanger, et helvettes bredt kanalskjørt, og en bakfanger som har sett mannen med ljåen. Gjør den helt ren, kjempetøff med den frontfangeren du har valgt! Med noen tøffere felger så har du en god start. Kommer seg veldig med faceliftlykter også, vurder dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Southwind Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 fant noen felger jeg kunne tenkt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg