gimle12 Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Hei! Jeg har en Audi 80 stasjonsvogn, og bilen går "fint" på høyt turtall. Problemet kommer rundt 3000 omdreininger og under. Da begynner motoren å hoppe og jukse. Turtallet daler plutselig slik at man får følelsen over at bilen holder på å kubbe. Faren min kaller den kenguruen så noe er jo helt klart ikke som det skal være. Det er desverre ingen verksteder som har funnet ut av det hittil. Så siste utvei er vel egentlig dette forumet, om dere har noen ide om hva det kan være eller har erfaringer med det samme. Tusen takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Skal du ha håp om fornuftige svar så må du legge med opplysninger om hvilken motor det gjelder (motorkode). Audi 80 Avant er levert med en mengde forskjellige motorer og forskjellige bensinsystemer ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsolbu Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 har hatt det samme på en av mine audi 80 1,9 TDI motorer. fant ut til slutt at det var diselpompa som måtte skiftes. hele bilen begynte å nykke samt girkassa hold på å komme opp i cupen x) men det er jo ikke sikkert du har disel ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg