Skorp Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Hei! Har en Volvo 240 som jeg tenkte � bruke som vinterbil, har funnet ut i ettertid at jeg heller vil bruke en 4x4 jeg har.. Bilen ser ikke pen ut kosmetisk, og har noen sm�feil ellers. Men om noen gir den litt kj�rlighet vil dette bli den perfekte 240! Bilen har v�rt en tur i gr�fta, s� venstre skjerm er bulket og blinklys er knust. Hengslene p� panser er treigt, s� panseret er blitt bendet pga dette, og forige eier har trampet p� pansere for � f� det igjen. EU ok til mars, s� her har du bil ut vinteren! Bilen har diverse oppgraderinger, Sperrediff, lesj�fors fj�rer, gule koni dempere, diverse stabstag, refleksplate, justerbart panhard-stag, 2x12" subwoofer uten forsterker og sikkert noe jeg glemmer av. Bilen st�r i �lesund. �nsker rundt 9k for denne, bud mottas. Skal ta bilde i s� kjapt som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Bilen er mest sannsynlig solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg