Espen` Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Trenger tips til hvordan jeg fjerner dørpanelet i bilen. Fire skruer er fjernet så langt -Bak pyntelist (1) -Under dør (1) -Dørhåndtak (2) Noen rutinerte karer her i gårn? Dørpanel inkl. vindu skal helt ut. Siter Audi A4 B8 2.0 TDI Avant - Audi A4 B4 1.8 Avant - VW Transporter 2.4D 98 - BMW 320D E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Aldri tatt det av på B8, men som regel skal panelet løftes rett opp når alle skruer er tatt ut. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen` Skrevet September 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Aldri tatt det av på B8, men som regel skal panelet løftes rett opp når alle skruer er tatt ut. Jeg kan huske det var slik tidligere, men det ser ut til at det er noen STORE clips inni døren. (Bruker hullet til bakkebelysningen som kikkehull...) Har også lest at på B7 må man trekke(rive) panelet rett ut fra døren når alle skruene er fjernet. Slik det er nå så kommer noe til å bli ødelagt hvis jeg begynner å rive panelet av. Siter Audi A4 B8 2.0 TDI Avant - Audi A4 B4 1.8 Avant - VW Transporter 2.4D 98 - BMW 320D E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/372046-B8-A4-S4-Trim-Removal-Guide Dette er kun på deler av dørtrekkene.. Kan være kjekt for andre som søker i ettertid.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 http://www.audienthusiasts.com/Project_FoldingMirrors.html I denne tråden så står det hvordan en fjerner dørtrekk Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg