smurfine Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Skal kjøpe ny familiebil nå og har kikket litt på disse to. Noen som har klare anbefalinger for det ene eller andre? Hvordan er Hyundai kontra Toyota når det gjelder service og driftssikkerhet f.eks? Toyota er jo veldig driftssikkert og er redd for å ende opp med en bil med masse feil. Og er de vanskelige når det gjelder å reparere ting på garanti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Jeg står overfor AKKURAT det samme valget selv nå. Har vært og sett på begge bilene, og snakket med selgere. Toyota Avensis er det litt bedre plass i, så om det blir nybil på meg nå så blir det en Avensis. Liker den nye typen av dem. I40 er jo også en veldig pen bil. Meeeeeen jeg tar det sikre valget og går for Toyota ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfine Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Men leste et sted at det er en ny Avensis på vei? Lønner seg vel da å vente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Står det kun mellom disse to, eller er mulig å foreslå en Saab 9-3? Saab trenger alle pengene de kan få i disse dager. Burde vært skattefradrag for å kjøpe Saab... Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfine Skrevet September 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2011 Morsomt at du spør. Har faktisk en Saab 9-3 sedan idag som vi forsåvidt er veldig fornøyd med. Men ny stasjonsvogn er dyrt og kunne tenkt oss å prøve noe annet. I tillegg er jeg litt usikker når det gjelder Saab pga. situasjonen deres. Men har nå kikket litt på andre biler igjen som f.eks. Ford Mondeo, Mazda 6, Skoda superb. Så får vi se,.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 kompis har en 09avensis og er strålende fornøyd! han har en diesel med 130hk tror jeg det var, går veldig bra og! men den i40 ser utrolig kjekk ut den og! ganske lik avensisen! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg