Akeem Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Jeg har en Volvo V50 der dørene låser seg når jeg begynner å kjøre. Kjenner mange andre som også har V50, men deres biler gjør ikke dette. Det mest irriterende er at dørene ikke låses opp igjen når jeg stopper... Er det noen måte å endre dette på? Noen enkel innstilling eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Låser de seg ikke opp når du tar ut nøkkelen fra tenningen heller? På min er det en innstilling hvor du kan velge at dørene låses automatisk når man starter å kjøre. Hadde det samme på min forrige Passat. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW_T1_67 Skrevet September 22, 2011 Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 Kan skru av den funksjonen i menyen på spilleren i min bil. Siter Snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_V50 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Jeg skrudde også av den funksjonen via menyen på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg