Gå til innhold

Min Black Golf 3 1,8 GL

Ranger emnet


Marius1985

Anbefalte innlegg

Syns skamlav bil med 9x14" er drit tøft! men vet ikke helt hva jeg skal velge :P fått tak i bakpotte! Oval en som akkurat passer perfekt i utsparingen i bakfangeren :)

 

Felga mine er helt ok, men tror ikke jeg ville hatt de hvite :p

Vurderer litt å pusse de opp igjen før sesongen å bruke de! Bare valse en hel del først :)

 

du skal vel ikkje montere nokon strøkne 9x14" rh cup felger på den, med nesten nye dekk? hahahaha :D:D

 

angående bak potte så meiner eg du får ein slik som eg har, på meca.no f.eks., den er dyyyr, kjøp heller ein på biltema hadde eg vert deg. eg hadde aldrig kjøpt min om eg skulle kjøpe ny :D :) :D

 

http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=6805&CarReference_ID=1757&CategoryType_ID=1

 

de sommerfelgene dine trur eg hadde blitt møkje bedre om du hadde lakka dei kvite :D

 

denna bilen blir bra den! stå på!

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du skal vel ikkje montere nokon strøkne 9x14" rh cup felger på den, med nesten nye dekk? hahahaha :D:D

 

angående bak potte så meiner eg du får ein slik som eg har, på meca.no f.eks., den er dyyyr, kjøp heller ein på biltema hadde eg vert deg. eg hadde aldrig kjøpt min om eg skulle kjøpe ny :D :) :D

 

http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=6805&CarReference_ID=1757&CategoryType_ID=1

 

de sommerfelgene dine trur eg hadde blitt møkje bedre om du hadde lakka dei kvite :D

 

denna bilen blir bra den! stå på!

 

Åssen er det anlegget der på bilen din da volo kjørar? :-) Er det grom lyd? :-)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint det Anders :)

 

Men man får jo uansett ikke noe gromlyd av kun effekt anlegg på en stakkars liten 1,8 90hk :p

 

Men tilbake til det med felger! Si ifra om du trenger å valse! Fiksa en på VW AUDI Forumet som jeg får låne av :)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er jo 2.5" hele veien da. Syns jeg leste det ihvertfall? Det blir da en litt annen lyd enn det stakkars anlegget som sitter der originalt :p Hvis den vr6 leppa di holder ei stund, er du intr. i å selge den du har til overs? :p

Tjæææ, valse blir nok litt stress for meg nå. Mye jobbing osv om dagen.. Også har jeg lite penger til sparkel +++++ osv. Penga går til litt annet nå. Blir nok bare justerbart senk, bakpotte (evt. 2.5" hele veien) soting av ruter, felger og montere orginalspredere i første omgang. Så får vi se videre. Min har jeg planer om å ha en stund, så vi får se hva det blir til etterhvert. Er ikke helt nødvendig for meg å ha så jævlig breie felger og vals. Vil bare en liten clean lett modda Golf :-) er ikke helt på den fronten å gjøre ting selv, er dårlig på det :p har egentlig lite peil på bil generelt. Altså, det å sveise, sparkle, valse osv..

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir felger, senk, soting, org. sota spredere + sota blinkere på sia og litt lakking her å der. Skal få lakka grillen, rieger spoilern jeg har liggende og kjøpe noen fler r-emblemer til under blinklysa på frontskjermene :-)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det anlegget der på bilen din da volo kjørar? :-) Er det grom lyd? :-)

 

kall meg kjartan ;)

Grom lyd?? HAHA!!! :P

 

eg har ikkje heile det anlegget, har bare sveist på endepotta på det orginale. lyden er akkurat lik som original = kjedelig. så skal hive bort det midterste lyddempern, og eventuelt 2,5" etter BT har gått over :D ;) så da kjem det seg ;)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns skamlav bil med 9x14" er drit tøft! men vet ikke helt hva jeg skal velge :P fått tak i bakpotte! Oval en som akkurat passer perfekt i utsparingen i bakfangeren :)

 

Felga mine er helt ok, men tror ikke jeg ville hatt de hvite :p

Vurderer litt å pusse de opp igjen før sesongen å bruke de! Bare valse en hel del først :)

 

tøffe slike potter og :D alt som ikkje er orginalt er finere ;)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått satt på ny VR6 Leppe i dag å! Orginal type, så får håpe dette holder lenger :)

 

et lite tips, så kan du f.eks. ta bilde av det med ny vr6 lippe ;)

i min tråd har eg tatt bilde av sirka alt eg har gjordt, dette for at det blir møkje kjekkere å lese :) trur ikkje det er ein side uten bilder! :)

 

å lesa ein "blogg" uten bilder, er mesten som å lesa i bibelen ;) ikkje fullt så gale da men, du skjønner teininga ;)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kulere lyd med åpent filter :) slipper du den satans summelyden når den drar litt tungt :)

Skal tenke på det. Men når jeg får senka den ferdig, tror nok jeg vr6 leppa går ganske fort. Hehe

 

Nei, men det er jo 2.5" hele veien da. Syns jeg leste det ihvertfall? Det blir da en litt annen lyd enn det stakkars anlegget som sitter der originalt :p Hvis den vr6 leppa di holder ei stund, er du intr. i å selge den du har til overs? :p

Tjæææ, valse blir nok litt stress for meg nå. Mye jobbing osv om dagen.. Også har jeg lite penger til sparkel +++++ osv. Penga går til litt annet nå. Blir nok bare justerbart senk, bakpotte (evt. 2.5" hele veien) soting av ruter, felger og montere orginalspredere i første omgang. Så får vi se videre. Min har jeg planer om å ha en stund, så vi får se hva det blir til etterhvert. Er ikke helt nødvendig for meg å ha så jævlig breie felger og vals. Vil bare en liten clean lett modda Golf :-) er ikke helt på den fronten å gjøre ting selv, er dårlig på det :p har egentlig lite peil på bil generelt. Altså, det å sveise, sparkle, valse osv..

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta masse nye bilder nå fremover. Endel som skal byttes å fikses :)

 

et lite tips, så kan du f.eks. ta bilde av det med ny vr6 lippe ;)

i min tråd har eg tatt bilde av sirka alt eg har gjordt, dette for at det blir møkje kjekkere å lese :) trur ikkje det er ein side uten bilder! :)

 

å lesa ein "blogg" uten bilder, er mesten som å lesa i bibelen ;) ikkje fullt så gale da men, du skjønner teininga ;)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger bare ut ett bilde med ny VR6 leppe pluss bilde av at jeg har sota blinklys og blendedeksel!

Planen er gule spredere og hovedlykter, men er fortsatt litt usikker :p

 

På torsdag (håper jeg) at jeg får begynt å bytte alt i forstilling og foringer i bakstillinga.

Samt montert på det justerbare :)

 

:mekke:

 

[ATTACH]27302[/ATTACH]

post-55247-13804853818792_thumb.jpg

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår