Gå til innhold

Rakarør

Ranger emnet


Danielsm

Anbefalte innlegg

har litt lyst til å gjøre noe såkalt "jævelskap"

 

har en chevrolet suburban 6.2 V8 delebil stående som er fult kjørbar. eneste som mangler er eksos. er rakarør ;D har litt lyst å sette på prøveskilt og kjøre en tur i byen men skeptisk til det. lurer på hvor fort politiet kommer. det bråker noe helt vanvittig sinnsykt mye.

Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER

VW caddy 1.9 TDI 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde vært gøy. problemet er bare at jeg mangler bakdørene også ;/ så blir dumt å kjøre uten bakdørene og det blir kaldt. men hadde vært dritgøy da ;D for med 6.2 og rakarør er det vanvittig bråk.

 

men i helga dro jeg den litt lengre da. solgte min saab 9000 til en nabo borti der jeg er fra. litt utpå landet. bor jo en del folk der da.

 

men så lovet jeg å hjelpe han å fikse eksoslekajse. avrusta rør mellom midtpotta og bakpotta. fiksa det men da jeg skulle sette sammen røret fra midtpotta og til røret som kommer ut fra katalysatoren. endene på rørene er flensa og feste var så rusta at det klarte å knekke. så det ble det ikke noe feste. måtte henge det opp med kjetting til jeg hadde skaffa skøyte stykke. så halv 10 fredagskvellen var jeg ferdig med den andre lekasjen og fådd alt på plass. så kjørte jeg tilbake med bilen til han og da kunne jeg ikke dy meg da jeg kjørte forbi alle husene med å dra godt på. 3 gir 4000 rpm 100 km/h. skal vedde på det var 150 desibel inni bilen siden det var rakarør etter katalysator :D men drit arti og sykt bråkete ;D

Endret av Danielsm

Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER

VW caddy 1.9 TDI 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår