Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Kjøpte meg et prosjekt for et par år siden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Får ikke lastet opp fler enn 5 bilder omgangen joo !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Får ikke lastet opp fler enn 5 bilder omgangen joo !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Denna var griiise tøff da! :D Det som hadde vært rått og gjort med denna: Lakkert i en slags veteranbil hvit, med rødt interiør. Og kanskje Penta felger?:D Eller american racing? Denna fikk jeg sansen for!:D Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 :P den blir nok noe i denna fargen http://www.carstyling.ru/resources/concept/large/1997_Mazda_MV-X_concept_02.jpg med gangster cap, sota ruter, masse tusenmetere og tøffe hjul :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Blir stilig det også!:D Noe som skal gjøres med det første detta eller langtids prosjekt? :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 skal først kjøpe den andre med automat, og fikse den. så det blir nok et langtidsprosjekt :D er nok ferdig om ca 2 år tenker jeg ;) ramma skal såndblåses og lakkeres den også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Okei :) Når blir den handla inn da? :) Noe sier meg at alt som er på hiclass'n nå blir bytta over xD Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 hehe, nei det vet jeg ikke enda, er ikke så lenge til, blir 18 om ca 7 mnd. så bilen skal være ferdig lakkert innen jeg får lappen, skal kjøpe alt nytt, fordi pappa skal fikse opp hiclassen når han for tid sjøl, så da må jeg nok kjøpe ekstrautstyr sjøl ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Trodde du var på aldern min jeg :p hahaha (20 år) Ja, er jo morro med noe nytt da :) Hva koster gangster caps? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 haha :P ja, er det, rundt 3500,- trur jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Okei :) hvor da? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Sinnsykt rå!! Hiace som ungdomsbil?? Kjører selv rundt i det som 18 åring :):) Gangstercap: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21787151 Eller så har offroad-teknikk også tror jeg Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Sinnsykt rå!! Hiace som ungdomsbil?? Kjører selv rundt i det som 18 åring :):) Gangstercap: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21787151 Eller så har offroad-teknikk også tror jeg Takk Takk! :) Perfekt ungdomsbil da!;p Tøff å se på og går ikke istykker :D Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg