kristiann Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 (endret) Jeg vurderer å selge hobby prosjektet mitt! Det er ett flott prosjekt som nesten er i mål, men pga tid, motivasjon og plassmangel vurderer jeg nå selge. Bilen er mørk havblå med ett lag klarlakk, det er en 89 modell sedan. Bilen har nye skiver og bremser + hånndbrekk, ny styring, nye godkjente senkefjærer, nyoppusset og lakkert motorrom, foringene i forstillingen er byttet. + endel andre ting. Motoren er en nybygd 230 f motor som er 2,5 l. Det er wetterhus racing som har satt sammen motoren. Mange nye deler på motoren! som bla en 531 topp. Bilen starter ikke på nåværende tidspunkt men jeg har en anelse om at det er bagateller som skal til for at dette prosjektet kommer på beina! Det er mange andre deler og detaljer som hører til bilen (de fleste delene følger med, så bilen blir satt helt sammen), det er bare å spørre om det er noe dere lurer på eller om dette er av interesse. mvh KN. Endret September 2, 2011 av kristiann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg