Dan Erik Lindquist Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Funker denne til min Ford Mondeo 1995 GLX? http://www.bilstereo.no/m/shop/?produkt=9346&katid=2&mid=m436&id=&vn=736 Takker for all hjelp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 Den vil nok kunne funke i enhver bil. ;) Merk at du nok trenger en ISO-overgang: ... og kanskje også en monteringsramme: ... om ikke Ford-radioen er byttet ut ennå. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 ikke kjøp den spilleren.kjøp heller noe fra pioneer til samme prisen.solgte min pioneer deh-9300sd for en god slant og denne spilleren du linker til i innbytte.og det er en ny pioneer som jeg hadde på vei i posten for å si det sånn.den er ikke bra til prisen hadde den kosta 500kr skulle jeg ikke sagt noe ;)..ikke noe vondt ment bare min erfaring mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Hva er det som ikke er bra med Clarion'en da? Skal TS stole på en vilt fremmeds anbefalinger, er det jo greit om du argumenterer litt mer for påstanden din... :) Forøvrig er det ikke lett å finne en Pioneer m/bluetooth til samme prisen, må fort legge på endel hundrelapper da. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 29, 2011 Rapporter Share Skrevet August 29, 2011 Kommer litt ann på hvor du kjøper det... http://www.pixmania.com/no/no/8684797/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-blue.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg