Predator Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Noen som har forslag til musikk som spiller tøft! Som en virkelig kan føle bassen i!! eks.leila k-slow motion!:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Det aller meste av scooter har fet bass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Agent Orange av Sodom, eller Ramstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Nå har vell stort sett all denna "populære" syre-musikken greit med bass i, prøv noe av nightwish, metallica, maiden, Limp Bizkit, Korn, System of the down, så får du digg stortromme kombinert av fete bass-riff... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Side Brok? Rå bass å feite songa.. :) Albumet høge brelle e heilt rått.. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Predator Noen som har forslag til musikk som spiller tøft! Som en virkelig kan føle bassen i!! eks.leila k-slow motion!:eek: Leila K plata er helt rå på akkurat det, jeg har en plate av The Higher Intelligence Agency som har skikkelig tørr og kontant bass, tittelen på plata er Freefloater. Husker at en kar spilte Erik Van Vleet (eller no sånt) i en blå Polo på hellerud sletta, kunne kjenne bassen på laaaaaaaaang avstand, men musikken er så perfekt produsert at det ikke ble plagsomt å stikke hue inn i bilen en gang. Predator: Du hast eine PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 mixtapen til dirty oppland (jaa9 & onkelP, bondegramatikk) :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predator Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 jeg får ikke lastet ned sangene fra deg fcuk:( :( men kan du legge ut fulle titler så kan jeg laste de selv fra kazaa? ellers takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Predator jeg får ikke lastet ned sangene fra deg fcuk:( :( men kan du legge ut fulle titler så kan jeg laste de selv fra kazaa? ellers takk!! Bare søk på hia eller higher intelligence agency, skank, ting og pinkgreen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Er ikke Leila K uteligger nå om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 GARTH BROOKS!! Neida =) Prøv Hypertraxx med The darkside! Ganske tung bass.. Jo'a, er litt fjortis musikk, men ikke nekt for at den bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Dimmu Borgir: Hybrid Stigmata - The Apostasym'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Last ned Basstest hvis du virkelig har lyst å føle bassen...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 DJ Quicksilver : Thunderdome MegaMix Trance har bra BASS DJ Gizmo : Thundedome Cocaina Scooter har mye BASS..... synes i hver fall den ene NABOEN min :) Scooter Maria ( i like it loud ) Scooter Weekend Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WeeeDub Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hva med noe av Prodigy. Breathe kan jo bli ganske fysisk, eller Smack my b**** up. Siter Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg