Tomster Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Så jeg har da en Golf 3 med et til dels virkende airconditionsystem, den vil nemlig ikke blåse luft til frontruta. Det er veldig irriterende når det dogger og jeg vil nå prøve å fikse dette problemet. Det jeg gjerne vil vite er hvilke plasser jeg burde sjekke, hvordan kommer jeg til, hvilke deksler må fjernes osv. All hjelp vil bli satt pris på! :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Sjekk reguleringshåndtaket og wireoverføringene som styrer spjeldene i varme/ventilasjonssystemet Vipp av dekselet rundt reguleringsenheten og skru løs denne. Se at alle wirer sitter på, og at de beveger seg når du vrir på høyre håndtak. Sjekk andre enden av wirene der de styrer spjeldene - på undersiden av varmeapparatet. Du kommer til fra passasjersiden ved å ta ta ut den myke plastdekslene. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomster Skrevet August 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg