kongemynt Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Hei Jeg har en ford mondeo 2.0 l, stv, 2001 modell. I mars fikk jeg satt nytt batteri - Sønnak 72 ah. Forrige dagen var det helt flatt. Ingen lys eller noe som stod på som kunne stjele strøm. Batteriet ble ladet opp til 100%. I løpet av 6-7 timer var batteriet under 25%. Undersøkelse i dag både hos bilxtra (der jeg kjøpte batteriet) og hos merkeforhandleren indikerte ingen feil. Dynamoen ladet som den skulle, ingenting av strømtap og batteriet var i ok stand. De fant altså ingen feil. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 22, 2011 Rapporter Share Skrevet August 22, 2011 Køyrer du lite og for det meste småturer? Her ville eg ha sjekka ladingen og strømtrekket ein gang til. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg