Gå til innhold

coiloverskitt fra ebay? boss eller brukandes?

Ranger emnet


Magnus Austbø

Anbefalte innlegg

har tuningart selv på min..kjøpte fra Parts and retards...ble meget stivt som passer mitt bruk som skal være lavest mulig så er det mye senk du er ute etter kan jeg anbefale det så ikke dekkene subber..men er det mere råe kjøre egenskaper er vel kanskje ikke det det beste

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har selv Tuningart/TA Technix fra Parts&Retards på Golf 3 og tidligere på Golf 2. Er meget fornøyd, stivt nok for min del iallefall. Er kun brukt til dagligdags kjøring, ikke på bane e.l. Eneste man må passe på er å smøre det godt inn med kobberpasta e.l da det ruster forholdsvis raskt.

 

Anbefales!

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv Tuningart/TA Technix fra Parts&Retards på Golf 3 og tidligere på Golf 2. Er meget fornøyd, stivt nok for min del iallefall. Er kun brukt til dagligdags kjøring, ikke på bane e.l. Eneste man må passe på er å smøre det godt inn med kobberpasta e.l da det ruster forholdsvis raskt.

 

Anbefales!

 

Hvor lav blir bilen din da? hvordan hjul kjører du på?

bilde eller link til tråd?

-Golf 83-

-Golf 99 gti-

-Polo 96 1,9 sugediesel!- -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde V-maxx på bilen før og det er bare brukendes når bilen er ekstrem senket, funka fin fint til stiv rånekjøring, men det ble solgt og montert på en annen Einser der eier ikke ville senke mer enn 40mm. Det ble Pinne stivt og bilen bare hoppa på alle kuler. Dette sikker pga at demperene er så korte at fjæren står under kraftig spenn hele tiden.

 

Eg har nå SPAX RSX som er av en helt annen kvalitet (pris 6500kr på nettet). Sett det på klikk 24 /av 28) og kos deg på banen, juster det til klikk 10 og det er passe sportslig for vei bruk uten å vere stubbete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lav blir bilen din da? hvordan hjul kjører du på?

bilde eller link til tråd?

 

G3en var ikke nevneverdig senket, G2en var justert helt ned fram med ATS Classic ET28 6jx13. Ble lav nok. Er noen bilder i tråden om den, link i signatur.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår