commodus Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Jeg og noen venner tenkte og ta en tur oppover dalen neste år! Leie en hytte/hus ved sjøen tenkte vi! Noen som har noen anbefalinger til flotte plasser med feriehus etc!? jeg var på sandsøya i fjord og elsket plassen! Ønsker plass med mulighet for leie av båt til fiske etc! Alt av tips tas gledelig imot:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 16, 2011 Rapporter Share Skrevet August 16, 2011 Er mange plasser ifra Romsdalen/Molde utover mot Atlanterhavsveien, Averøya, Fræna, Eide, Kr.Sund og innover til Tingvoll, Surnadalen, Tustna, Smøla og Aure! MANGE fine plasser:) Bare å begynne å google;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Kom til meg på valderøya så skal du få bo i omegan! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Hørtes ut som et bra tilbud;) vil helst tilbake til voksa/måløy etc da jeg virkelig likte plassen! men kan ikke finne igjen de husene vi leide! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 It's an offer you can't resist! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Men får vi plass til 6-7 stykker i omegaen da:D i 8-9 dager xD Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 har jo sierran til nød da! om dere kommer nå så får dere sove i suburbanen til fadern heeelt til 25 aug :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet August 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 ahahah! fant et flott sjøhus med boblebad og båt borti sande jeg vurderer heller! seff ikke samme komfort som en omega men! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 17, 2011 Rapporter Share Skrevet August 17, 2011 Nei det er sant! Du får bare prøve og lete, du finner aldri noe bedre enn en omega :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet August 18, 2011 Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 ahahah! fant et flott sjøhus med boblebad og båt borti sande jeg vurderer heller! seff ikke samme komfort som en omega men! Sjøhus ja, da slipper du forhåpentligvis lukta av gammel opel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anvaage Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 bare å søke på rosenlund på facebook, så står det meste info om sandsøya der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg