Kebab gud Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Noen som vet hvor mye det koster å få fraktet en bil fra japan til norge? jeg skal ha en Altezza RS200 om et år .. må bare finne ut hvor mye jeg må betale :P tror det blir for dyrt å hente en fra england .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 awex på forumet driver vel med importering av japser Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Hvorfor hente en bil som allerede er her - med rattet på riktig side attpåtil? Hvorfor ikke hente en som ingen på denne siden av jordkloden har sett før? En Brevis e.l..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Altezza RS200 selges ikke i europa .. de som går i england blir bare latterlige dyre .. tenk på at de er betalt toll på osv når de kom til england .. pluss da på norsk toll osv det blir bare DYRT! de koster uten å tenke på avgifter og toll det samme som det koster med avgifter og toll osv på en fra japan .. de er latterlig billige PS: Aldri tro en Toyota Altezza RS200 er en Lexus IS200 IS200 er mer på linje med AS200 .. men ikke helt så ille :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Hva er det du snakker om? Det er jo samme form og karosseri... Anywho, hvordan tror du det vil bli å ha rattet på høyre side da? Eller har du tenkt å konvertere til venstre? Litt opptatt av det jeg dah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Han er jo hardware.no kar - så det sier jo seg selv at han er dum. :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 avgiftene inn i norge er vel like om du importerer bilen fra kualalumpur, øst nigeria eller england!!!??! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Men importerer han fra England, betaler han tollen i England pluss tollen til Norge. Og tollen til England er visstnok ille. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 jaja! Det skjønte jeg jo, men det virket på meg som om han fikk billigere intolling til norge fordi bilen var kjøpt fra japan! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 men ettertanke så gjør han jo faktisk det! hehehehe! Ham må jo betale moms av kjøpesummen og den er sikkert billigere i japan enn i england! hum...... Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Toyota Altezza RS200 Lexus IS200 Stor forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 herregud da .. jeg sa forskjelden lå i motoren .. gjorde jeg ikke kansje?? men jeg sa faktisk at IS200 var mer på linje med Altezza AS200.. men Altezza RS200 er Grombilen.. selv om den er 2 sylindre i minus i forhold til AS200/IS200 er den råere 0-100 får unna på 7sec i forhold til 9.5sec på en IS200.. Toppfarten er høyere.. (hele 10km/t høyere!) er 55 hester mer... en del mer dreimoment også.. (skulle bare mangle) det er grommen av grommen :P og det er altid billigere å betale for noe 1 gang enn 2 (ta den direkte fra japan) Jeg har bestemt meg på å ta det igjennom TP Racing nor spom betyr ombygging i Dubai.. siden alt interiørt osv er det samme som IS200 så er det jo ikke vanskelig å få taki orginal deler.. det er få merker som holder så bra rytkte og er så respektert som Lexus, spesielt i norge men det er noe egent å ha en bil som er så og si identisk med den som selges ny i norge.. men alikavel kunne flise en så brutalt.. og drar litt mer stil å komme crusende med den "A" merket i grillen Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Det er jo betalt avgifter for bilen i japan forde? BAre fordi volvo er svensk så må jo svenskene betale avgifter på bilen forde. Ellers ville det vært protektsjonisme da Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 jaja .. men biler er latterlig billigere der en 96mod Supra koster 81.000 etter dagens kurse... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Ok da skjønner jeg, men hva er egentlig forskjell på altezza lexsus? Eller er det bare fordi lexsus ikke har den rs versjonen du skal ha den? Har du undersøkt med forsikring og sånn da? Det koster nok litt å frakte bilen, vil si en rundt 12000 for båt frakten. Avhenger litt om du skal ha en container på dekk eller i lasterommet på båten osv Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg