EsHernes Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Hei! :) Har en mondeo stv som jeg bruker på jobb for å komme meg fra den ene plassen til den andre.. Og for noen dager siden kjørte jeg i en svær pytt, og etter på fusket den og stoppet. Så ville den ikke starte og har stått siden det. da jeg tok av plughettene så jeg at det var vann nedi med pluggene(det viste bare et par cent av pluggene). Så det jeg lurer på er om den kan være kam-sensoren som er røket?, jeg har gjort rent ved pluggene osv, men tenker at det kan også være coilen som må byttes.. Prøvde å slepe den rundt på jobben å få start. Jeg fikk start, men den dauet ut med en gang! Takk på forhånd! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2011 Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Begynn med et sett nye originale Motorcraft plugger. Det hender det brenner hull i isolatoren på pluggene når det kommer vann nedi der. Ikke bruk andre plugger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 Skal prøve med nye plugger imorgen;) Takker så mye for svar!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Hei igjen! Fant ut at det var coilen, men når den ble varm dauget den av.. Så kan det være kamsensoren da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Tror mer på veivføler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Ok.. Men klarer du å si akkurat hvor den ligger på motoren?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 15, 2011 Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Sitter inn mot svinghjulet nederst på blokka mot radiatoren. Med en skrue :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Ok.. Takker så mye for svar!:) Skal se til å tutle med det imorgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg