oz_Racing Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 (endret) hei,har en hiace 2002 d4d 102hk har noen spm ang bilen motor og turbo,bilen min bruker 0.7 på langkjøring,så jeg tror kanskje det er en tunnig boks i den men jeg finner den ikke,lurer også på om noen vet hvor mye lade trykk turboen gir orginalt og hva den gir på tunning boks. koblet til biltema`s turbo tryks måler men den kan bare gå og henge seg i lufta om den vil,noen ganger lader den 0.7 og andre ganger 0.9,heile instrumente er løst inni og bare dingler der :P men får vel bytte den til auto gauge eller hva det heter . Etter jeg monterte måleren så tok jeg en test tur,etter den test turen så monterte jeg en boost controller,så starta jeg opp bilen og tok en tur til får og se om jeg kunne lurer turboen opp litt,men da lada bare turboen måleren bare 0.5 så skulle jeg skru litt på boost greia så datt trykke ned til 0.3,men nå er måleren og boost controllern montert på westgate slangen,skulle montere turbo måleren på innsuge men fant ingen plass jeg kunne trykke ned T stykke. håper noen skjønte litt av spm,rett meg om jeg har skrevet feil noen plasser :P Endret August 11, 2011 av oz_Racing Siter 02 Toyota hiace kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fri eksos Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Jeg tror kanskje du har skrudd feil vei ? eller montert boost controlleren feil vei ? synes du skal sette deg et forhåndstrykk ved å koble til en kompressor eller pumpe/trykkflaske :) Siter Den 7. dagen hvilte Gud og skapte Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg