reyes Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 2000 Mondeo 1.8 16V Som sakt, kjørte jeg hjulet ned i ett hull under nedbremsing og det smalt godt. (Gode veier vi har). Neste gang jeg starter bilen, begynner kollisjonsputevarsel å blinke? Hva sjer, har putene mine gitt opp? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 8, 2011 Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Tror nok ikke det. Regner med at den blinker 4 ggr-opphold-4ggr-osv. Indikerer beltesrammere. Ta av batteripolen. Under setene finner du noen gule kontakter. Disse tar du fra hverandre og sprayer med kontaktspray. Vent en halvtime, sett dem sammen igjen. Monter igjen. virker i 99 av 100 tilfeller Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Tror nok ikke det. Regner med at den blinker 4 ggr-opphold-4ggr-osv. Indikerer beltesrammere. Ta av batteripolen. Under setene finner du noen gule kontakter. Disse tar du fra hverandre og sprayer med kontaktspray. Vent en halvtime, sett dem sammen igjen. Monter igjen. virker i 99 av 100 tilfeller Jupp, takk. Prøver det i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg