ventoTD Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 betalte 84 spenn på ebay for min, orginal fra møller koste 550 Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Girspaken din er sexy :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Min også kosta under 100ingsen. Men min er fra Tyskland :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 kom fra hong kong min Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 sitter å vurderer nytt ratt, fra enten polo 6n2 eller mk3.5 mk3.5 ratt 6n2 ratt hva trur folket?? Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Av de to, mk3.5 :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 har faktisk et mk3.5 ratt på hånda, venter bare på cash.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 sitter smått å vurderer laminex på lyktene, men veit jo ikke helt hvor mørkt jeg skal ha det.. første bilde skal være lett soting på lyktene Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 det siste bildet ser best ut :) har ikke du Angel Eyes lykter også? vil jo se tøft ut da hvertfall så man slipper å se chrome ringene inni lyktene når det er dagslys :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 det siste bildet ser best ut :) har ikke du Angel Eyes lykter også? vil jo se tøft ut da hvertfall så man slipper å se chrome ringene inni lyktene når det er dagslys :) jo har AE lykter jeg, trur det kan bli grisetøft jeg hvertfall.. men trur ikke vår uvenn BT liker dette men, bryr meg ikke så hardt om dem for å si det sånn Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Oktober 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Fyfaen, rød mk3 med svarte lister og hjulbueskjermer er skamtøft. Legger man lamin-x på samme måte som solfilm? Er ikke veldig kjent med det. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2012 lamin-x er som solfilm men legges utenpå lykta. får til hovedlykter og spredere, precut ;) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2013 står rimelig stille om dagen med bilen, blitt fattig student så ikke så masse penger til bil akkurat.skulle fått se ny vr6 leppe men.. får vente til kong vinter er ferdig og herje.. lav bil å masse snø ekke akk prima... savner sommer kan man si.. pluss raser rundt på heftigste orginale 14" stålfelgene, ikke akk så veldig sexy kan man si.. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 Ikke klag, jeg turer på 13" rustne stål.. Ser bedritent ut. Vurderer plastidip på disse til neste vinter Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg