Stambo Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Bak subber det lett, men du kjenner en kant akkurat mellom overgangen mellom skjerm og fanger. Kapper du av den ca 1cm er du fri for all subbing bak :) bare å male godt over med antirust etterpå, så går det bra :) Grættis med godkjent, gleder meg til bilder :) når skal vi ha Skodasamling så en kan få sett den live? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 (endret) Bak subber det lett, men du kjenner en kant akkurat mellom overgangen mellom skjerm og fanger. Kapper du av den ca 1cm er du fri for all subbing bak :) bare å male godt over med antirust etterpå, så går det bra :) Grættis med godkjent, gleder meg til bilder :) når skal vi ha Skodasamling så en kan få sett den live? Takker :) Ja så den kanten der i dag jeg å, så tenkte at litt kapping burde gjøre susen :) En samling hadde vært artig da. Jeg er klar for det hvertfall. Trivelig å samle Skodafolket :) Endret September 2, 2011 av Grev1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 4, 2011 Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hei. Mulig å se bilen din en dag og sitte på for å kjenne hvordan comforten er i den? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 Hei. Mulig å se bilen din en dag og sitte på for å kjenne hvordan comforten er i den? Jepp, ska se om det blir tid en gang den uka her. Er grusomt mye å gjøre om dagen. Mulig vi kan få til noe på søndag :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Hei. Mulig å se bilen din en dag og sitte på for å kjenne hvordan comforten er i den? Jeg har sendt deg pm :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 14, 2011 Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Så den nå. Har svart ;) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Da har jeg fått sett på bilen til Grev1. Flott bil med bra oppsett av understellet :D Fin høyde var det også. Takker så meget for turen :D Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Uten å si fra til oss andre??!!?!? :O Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Uten å si fra til oss andre??!!?!? :O Var bare en rask titt siden Grev1 bor i nærheten. Kan vel samles til ett lite Skoda treff før vinteren setter inn. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Da har jeg fått sett på bilen til Grev1. Flott bil med bra oppsett av understellet :D Fin høyde var det også. Takker så meget for turen :D Takker og bukker, og værsegod :D Takk for hyggelig prat :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Begynte å lyse i motorlampa her forleden, så fikk blinka ut koder hos mekonomen nedi i gata. Noen som har hatt noen av de? Han på meko mente de 3 nederste kan ha sammenheng med glødepluggkodene !? Noen innspill i forhold til det? Bilen har gått ca 110k Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Hei! Merker at bilen oppfører seg noe andreledes? Er bilen tungstaret om morgenen? MVH Bamsemoms Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Kan være en sensor på DPF, er noen av disse som har en vane om å kutte ut såvidt jeg har skjønt..? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Den er ikke tungstarta på morningen. Merker ikke noe annet heller. De prøvde å resette, men koden kom tilbake med en gang. Har bestilt time til fredag, for litt feilsøking, så får vi se hva det kan være =) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Jeg har byttet eksostrykkfølerne. Bilen gikk i nødmodus pga det! Var vist noe greier med at det var en del følere som var av for dårlig kvalitet! Sjekk med møller kansje du har en dårlig en.... Vet det har blitt byttet noen på garanti.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg