Gå til innhold

Min blå Polo 6n Colour Concept

Ranger emnet


myself123

Anbefalte innlegg

Her er då min 1996 Polo 1.6 Colour Concept med heile 75hk. Har no gått ca 175000. Kjøpte den for ca. to år sidan, eit år før eg fekk lappen, så har gjordt ein del med den både utvendig og innvendig.

 

IMG_1481-2.jpg

(Dags dato)

 

Gjordt:

- Rustfritt effektanlegg

- Badlook list og emblemfri grill

- Fiksa ein del rust, bland anna rekonstruert begge hjulbuane bak.

- Rieger frontleppe og spoiler bak

- Nye felger, ukjent merke 7,5x15"

- Nytt senkesett, senket 60mm

- Fjernet vindusvisker bak

 

Stereo:

- Nye dørlommer til 6,5" og støypt diskanthus bak speilene

- Nytt batteri, Stinger SPV 69

- Pioneer DEH-P88RS som deler aktivt

- Forsterkere: Audison 1.1k og 4.1k

Mellomtone: Hertz ML1600

Diskanter: Vifa Peerless V-line

Sub: JL-Audio 12w6v2 i 50l lukket kasse

 

Planer så langt:

[x] - Nytt panser med sveist badlook

[ ] - Sotet rutene

[ ] - Valset hjulbuene (Usikker på kossen det går når hjulbuene er bygd opp med kjemisk metall og sparkel)

[x] - Lakkere og få på Rieger Infinity sideskjørtene

[ ] - Støype nye hus til diskanter med rett vinkling, og meir solide fester til 6,5".

[ ] - Få det litt finere i bagasjen

[ ] - Nye hovudlykter

[ ] - Fikse meir rust

 

Har lite bilder mellom no og når eg kjøpte den.. Dei har forsvunne ved formatering.

 

P1020532.jpg?t=1312239806

P1020522.jpg?t=1312240480

P1020524.jpg?t=1312240384

P1020530.jpg?t=1312240462

P1020526.jpg?t=1312240507

P1020539.jpg?t=1312240537

P1020540.jpg?t=1312240556

P1020541.jpg?t=1312240860

Endret av myself123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

interiøret på denne så meget bra ut da, sett mye rart til salgs på finn for å si det slik.

 

Ellers mener jeg personlig at Angel Eyes (som du ønsker å kjøpe) ikke ser noe bra ut på en Polo. Kjøp heller slike lykter jeg hadde på min Polo:)

Hadde nok hjuloet på å fjernet klistermerkene i frontruta også...folk ser det er en polo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Då var nytt panser, stål badlook og sideskjørt levert inn til lakkering. Dei sveiser og tilpasser badlooken og :) Skal innom der på lørdag med bilen for å få tilpassa panserforlengaren så ska sjå om eg får tatt noken bilde då. Usikker på ka lykter eg skal ha, syns angel eyes er meget tøft på mange biler. Men har ikkje sett det på ein polo. Noken som klarer å finne bilde av ein polo med angel eyes og panserforlenger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der er ikkje inspirasjon, det er demotivasjon, for den kommer aldri til å bli så fin :)

Ser den panserforlengeren på den der var ein del tøffere enn den eg får no...

Var innom i går for å tilpasse det nye panseret, tok eit par dårlige bilder med mobilen

28mk37k.jpg

2vknar6.jpg

 

Panseret og sideskjørtene skal være ferdig sparkla og lakkert i morgen, gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår