Larstjer Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Skal montere coilovers på min Passat 3BG 2002 mod. Har løsna demperne foran oppe under panseret men når jeg skal løsne den nedre delen har jeg problemer med å få ut pluggen som går igjenom bærearmen. Den tar i den nedre/bakre bærearmen. Noen som har erfaring med dette som kan gi meg noen tips? Har prøvd å få noen til å stå på breseskiva å presse bolten over bærearmen men fikke den ikke langt nok ned. Ellers hvis noen vet om en bra og detaljert "how to" guide vil det sikkert hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 Her er en god How-to som kanskje kan hjelpe: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=183117&highlight=montere+senkesett+passat :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larstjer Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Takk fant mye hjelp i denne guiden. Er ferdig foran å holder nå på bak å lurer på en ting. Når jeg bytter fjærene bak skal jeg la gummipakningen nede være igjen under justeringsskruen eller skal jeg bare fjærne den og legge justeringsskruen rett mot metallet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet August 2, 2011 Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Jeg følte at det ble best med den gummipakningen, følte at det ble litt ustabilt uten. Men tror man kan gjøre begge deler...? Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larstjer Skrevet August 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2011 Ok tenkte det samme blir å montere dem med gummipakningen i morgen. Takk for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idadb Skrevet August 3, 2011 Rapporter Share Skrevet August 3, 2011 Bare hyggelig :) Siter - 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D - 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI x 00 mod. Mercedes E200 Elegance x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg