engern Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Jeg har en golf 3 (94 modell) som det nå sitter gti stoler i. Disse er ganske slitte så jeg har bestillt nye sportstoler til den. Men disse trenger jo da understell. Hvordan demonterer jeg gti stolene? Har kikket litt under der men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Er det mulig å ta ut de stolene å skru av understellet på de? Jeg håper noen her har gjort dette før å kan gi meg noen tips\oppskrift på hvordan jeg gjør det. Tusen takk isåfall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Juli 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2011 hvis du skur setet litt fram så skal det være en liten skrue igjennom skinna helt frammerst som du må skru ut. så kan du trekke stolen bakover til du drar den ut av sporene :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Men husk å ta av eventuelle plugger under setene før du river de av. Og airbaglampa må slukkes med diagnoseverktøy(hvis du har airbag da) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg