Gå til innhold

Min nye Superb-RS!!

Ranger emnet


Superb-RS

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
Hva er innpress på disse ? Tror du det er plass til 9x20 ?

Har bestilt ny superb stv 170 tdi 4x4, hvit med masse utstyr. Er straks i bremerhaven på vei hit.

 

Som sagt før så er det veldig trangt med 8", så jeg vet ikke om det går med 9"....

 

Lykke til med ny bil!!

 

Blir helt lik min den da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt KW justerbart understell på meg nå, og bruker rs6 2 felger 8x19 et 42 så lenge. Håper det blir bra. Har bestilt takspoiler,alu pedaler,soting av sideruter foran, dtm frontspoiler. (superskoda.com) skal legge ut bilde av før og etter bilder.

 

Har i dag en 2010 mod superb 140 tdi ambition. Med masse utstyr. Sjekk finnkode 33573210. Si ifra om noen trenger en glimrende og fin bil.

 

Tlf 48112404.

Endret av Mrsuperb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt KW justerbart understell på meg nå, og bruker rs6 2 felger 8x19 et 42 så lenge. Håper det blir bra. Har bestilt takspoiler,alu pedaler,soting av sideruter foran, dtm frontspoiler. (superskoda.com) skal legge ut bilde av før og etter bilder.

 

Har i dag en 2010 mod superb 140 tdi ambition. Med masse utstyr. Sjekk finnkode 33573210. Si ifra om noen trenger en glimrende og fin bil.

 

Tlf 48112404.

 

Hvor har du kjøpt senkesettet ditt?

Og jeg regner vel med at det er for 4x4....ser mange som ikke klarer og levere det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte det på Senk.no (norskbildelsenter) er til passat 3c 4x4. passer å golf,touran. dem må vite maks aksellast, så jeg brukte den jeg har nå, 1200 foran og 1250 bak. og diameter på fjerbein foran var 54.9 mm ( jeg målte 55 mm på bilen. ) har montert det nå, passa perfekt. men siden superb er litt høyere enn passat, så måtte jeg sette senkesettet på det laveste. ble meget bra, subber ikke med 8x19 et 37. foran og bak. 235/35-19.

 

legge meg til på facebook. bilder av bilen der. Emil morewood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår