Superb-RS Skrevet Juli 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2011 (endret) Her er min nye Superb! Elegance med alt utstyr,20"hjul, 170hk,4-hjulstrekk... Flere bilder kommer... Endret Juli 29, 2011 av Superb-RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Juli 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Ojj. Det høres og ser morsomt ut! Bra at det blir noen Superb entusiaster på forumet også etterhvert. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2011 Ojj. Det høres og ser morsomt ut! Bra at det blir noen Superb entusiaster på forumet også etterhvert. :-) Er tydligvis ikke så mange her nei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2011 nice.... grattis med god bil. hvorfor emblemene til vrs på denne,og hvorfor skeivt? hvor brede er felgene dine? det som er litt bra er jo at det ikke er så mange fordi det vi gjør da er det ikke noe av enda hehe. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Litt flere bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 fin bil :) de felgene er vel 8x20 hvis jeg ikke tar helt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 fin bil :) de felgene er vel 8x20 hvis jeg ikke tar helt feil? Stemmer det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet August 6, 2011 Rapporter Share Skrevet August 6, 2011 subber de i den dimmen eller? tenkte å gå for 20" jeg og men trodde 8,5 var mer brukelig, tar jeg feil.? bli med på treff en gang da? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 subber de i den dimmen eller?tenkte å gå for 20" jeg og men trodde 8,5 var mer brukelig, tar jeg feil.? bli med på treff en gang da? Nei, de subber ikke...men det er trangt til innerskjermen ja... Treff,hvor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsuperb Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Nei, de subber ikke...men det er trangt til innerskjermen ja... Treff,hvor da? Hva er innpress på disse ? Tror du det er plass til 9x20 ? Har bestilt ny superb stv 170 tdi 4x4, hvit med masse utstyr. Er straks i bremerhaven på vei hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Hva er innpress på disse ? Tror du det er plass til 9x20 ? Har bestilt ny superb stv 170 tdi 4x4, hvit med masse utstyr. Er straks i bremerhaven på vei hit. Som sagt før så er det veldig trangt med 8", så jeg vet ikke om det går med 9".... Lykke til med ny bil!! Blir helt lik min den da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsuperb Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 (endret) Har blitt KW justerbart understell på meg nå, og bruker rs6 2 felger 8x19 et 42 så lenge. Håper det blir bra. Har bestilt takspoiler,alu pedaler,soting av sideruter foran, dtm frontspoiler. (superskoda.com) skal legge ut bilde av før og etter bilder. Har i dag en 2010 mod superb 140 tdi ambition. Med masse utstyr. Sjekk finnkode 33573210. Si ifra om noen trenger en glimrende og fin bil. Tlf 48112404. Endret Mars 13, 2012 av Mrsuperb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Har blitt KW justerbart understell på meg nå, og bruker rs6 2 felger 8x19 et 42 så lenge. Håper det blir bra. Har bestilt takspoiler,alu pedaler,soting av sideruter foran, dtm frontspoiler. (superskoda.com) skal legge ut bilde av før og etter bilder. Har i dag en 2010 mod superb 140 tdi ambition. Med masse utstyr. Sjekk finnkode 33573210. Si ifra om noen trenger en glimrende og fin bil. Tlf 48112404. Hvor har du kjøpt senkesettet ditt? Og jeg regner vel med at det er for 4x4....ser mange som ikke klarer og levere det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsuperb Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 kjøpte det på Senk.no (norskbildelsenter) er til passat 3c 4x4. passer å golf,touran. dem må vite maks aksellast, så jeg brukte den jeg har nå, 1200 foran og 1250 bak. og diameter på fjerbein foran var 54.9 mm ( jeg målte 55 mm på bilen. ) har montert det nå, passa perfekt. men siden superb er litt høyere enn passat, så måtte jeg sette senkesettet på det laveste. ble meget bra, subber ikke med 8x19 et 37. foran og bak. 235/35-19. legge meg til på facebook. bilder av bilen der. Emil morewood. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb-RS Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 Da blei det senkesett på meg også, kun fjærer på meg...skal senke 40mm. Skal bli morro og se hvordan den blir med det på i kombo med 20" hjul..:yummy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg