Gå til innhold

Hjelp/forslag til hva man kan gjøre med boraen.

Ranger emnet


Erlendsvart

Anbefalte innlegg

Har nesten nylig kjøpt meg vw bora 1,6. litt for lite motor, men alt i alt en fin bil :)

noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med den ?

 

-Står 225/40 R18 felger på.

-Skiftet blinklysene til sorte led.

-Senket.

-Og så holder jeg på å bygge anlegg i den.

-Har bestilt sports luftfilter.

-Spredere/grøftlys under montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styling:

 

Sideskjørt

Hekkskjørt

Frontspoiler

Spoiler bak

Vindu spoiler bak

Bytte lykter fremme & Bak

Bytte blinkers

Sport eksos

Sports luftfilter

Felger

Senking

Anlegg

 

osv...

 

 

 

 

59291_471168376180_557186180_7233875_1224369_n.jpg

 

 

Kan ta bilder av hvordan min ser ut bak, fra siden, innvendig. Og hvordan anlegget ser ut. Er bygget anlegg i hele bagasjerommet. Også forsterkerene er bak seteryggene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En 2din spiller har som regel en fast størrelse, med andre det er noe spesiellt som er fabrikk laget til en modell. Men ellers er alle 2-Din spillere like store :)

 

Hvis du snakke om høytallere i dørene så er det 6,5" eller 5 og en kvart " Høytallere :) Hvis du vil ha noen litt extra spesielle å dyre men vekt på Fin lyd osv. Så kan du spesial bestille 6"'ere osv. Evt. Dynabel.no Har et lite utvalg i alle slags mål. Men som sagt så er dette ikke nødvendig med mindre du er veldig Hi-Fi person ;)

 

Edit: Men skjerm størrelsen kan variere på 2-din spillerne ifra ca 6,8" helt ned til 3-4" skjerm (får sikkert tak i mindre også :P ) Men da er det bare hvordan utseende på spilleren er, å hvordan de har brukt frontpanelet til å plassere knapper osv.

Endret av ThomasEK

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 1 year later...
Har nesten nylig kjøpt meg vw bora 1,6. litt for lite motor, men alt i alt en fin bil :)

noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med den ?

 

-Står 225/40 R18 felger på.

-Skiftet blinklysene til sorte led.

-Senket.

-Og så holder jeg på å bygge anlegg i den.

-Har bestilt sports luftfilter.

-Spredere/grøftlys under montering.

 

Bytte front ? Jeg har Golf 4 GTI front, og ønsker Bora front. Jeg har også Led lykter med prosjektor lys, led tåkelys osv, int i å bytte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår