Anof2 Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Lurer på å kjøpe meg en mondeo 94 modell, framhjulsdrift, 2,0 liter. Karosseriet ser bra ut, eu ok. Er det noen her som har noen gode eller vonde erfaringer med denne modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Kan være både og, har hatt 2stk. var fornøyd me kjørekomforten og motor + driverk. Men byttet mye i forstilling og bremser spiser den jo... Må bytte ca hvert år. Men dette og varierer kraftig på om det er antispinn eller ikke, er som regel antispinn som spiser opp bremsene. Rust må du jo bare regne med spessielt kanalene og bakrehjulbue, en kamerat kjøpte en mondeo som nettopp var byttet kanaler på et år senere var det komt nye rusthull :/ Jeg var veldig uheldig med den ene mondeo'en, første var at den var igjennom rusta i ramma bak også røyk toppen på den. Den andre funka utroli bra :D Hadde et par haukeli turer med den, å var utroli på glatta me Yokohama dekk! Har lyst på Mondeo senere som familebil, men da en nyere enn 2001 og diesel :D Bilde av den vellykka mondeo'en: Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 På en 17 år gammel bil kan det være alt. Ta en ekstra titt på bremserørene der de går over bensintanken, de ruster der, og er en skikkelig dr...jobb å skifte. Ellers bærebruforinger foran, og toppakning Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alhopla Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Er stor fornøyd med min 94mod! Gått lite, nesten ingen rust og motor går bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg