MaariusB Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 (endret) Hei, vurderer og selge golfen min, da jeg har litt dårlig plass. Er en 1993 mod Golf 1.8l GT.. Har 22 000 på km tellern, noe som da altså ikke stemmer.. hehe Panser er mørk blått nå, da jeg fikk en stygg bulk i det grønne. Bilen har tuning-art coilovers, gti intereør, momo ratt med omp nav, helrøde baklykter, sorte linselykter fremme, 2x12 ground zero i båndpass kasse, og pioneer cd/usb spiller.. Det jeg kommer på i farta. Felgene på bildene følger IKKE med. Men kan følge med 15'' eller 17'' felger uten dekk. Bilder legges til om interesse.. Skilta er innlevert pga. jeg har for mage bilen med skilt. Levert i mai sånn ca. Er ikke eu.ok, eneste feil jeg vet er dårlige gjenger i 2 bolthull i venstre hjulnav bak. 15 000,- eller bud bytte. Kan selges en del billigere uten coilovers og stereo. Kan da følge med vanlige senkefjærer/dempere istede. Endret Juli 19, 2011 av MaariusB Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ingen som er int? 7000,- uten coilovers og stereo 9000 så følger det med en delebil. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 322.000 den er gått da? Sansynligvis, da den går til 0, da den passerer 299.000 :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaariusB Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Ja, karosseriet har nok gått så langt ja;) Om det stemmer at de skal nullstille seg på 299 Er faktisk rustfri da, tross den lange kilometer standen. Siter FUCK YOUR FAKE WHEELS! Wheel whore for life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg