Aleksander Urke Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Ønsker å kjøpe Audi s2 coupe eller audi 90 ombygd til s2! Vist noen her veit om noen som skal selge, vil jeg gjerne ha bilder av bilen å tlf! mvh \ScOrPiOn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 audi s2 coupe ombygd til s2? det er jo samme bilen.....tenker du ikke på 80/90 ombygd til S2? mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Audi s2 coupe eller audi 90 ombygd til s2 er det ikke det han har skrevet? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 "Audi s2 coupe eller audi 90 ombygd til s2" "Audi s2: coupe eller audi 90 ombygd til s2" han mente det vel som det nederste, men skrev som øverst... Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Dinna tråden skulle det vel ikke være mulig å tolke feil? eller? Tror du jeg vil kjøpe en audi s2 som er ombygd til s2? Hva er det for noe om jeg tør spørre :op ? Finn en feil.... :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by snerhus Han vil kjøpe en Audi s2, men viss ingen har det så vil han kjøpe en Audi 90 som er ombygd til en s2. Vil du ha ei teskjei? :rolleyes: :D En s2 ombygd til s2.. den er grei, men så kom den teskjeia di, og nå mistet jeg helt oversikten.. er det nå man sier back to topic..? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg