Sfinx Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Hei! Er på utkikk etter en S6 og har kommet over denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28686118 Hva tror dere? Bilen ble nylakkert i 2010. Ser at denne forhandleren driver både med skader og biloppretting. Tenkte kanskje da at den kan ha vært utsatt for skade/kollisjon. Står jo at chassienummer sendes på forespørsel. Er det noen plass man kan undersøke om bilen har vært kollisjonsskadet? Ellers så virker bilen fin. Riktig farge og med manuelt gir. Tenkte kanskje jeg skulle dra og se på den i morgen eller tirsdag. Noe spes jeg bør se etter på denne pga omlakkering? Tenker da på område som kan ha vært skadet. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheels Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 for 40 000 mindre kan du få min S4 gått 5000 lenger bare ! Siter If you cant ram it, SLAM IT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg