Gå til innhold

Selges: 1979 Ford Mustang Ghia

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå selge min 1979 Ford Mustang Notchback Ghia. Bilen er et prosjekt jeg ikke får gjort ferdig. Den har gått 120 000 km og er i ganske bra stand. Litt rust men det skal ikke mye til før det er skilter på den. Det er 11 slike biler i Norge. Dette er den eneste med V6'er. Disse bilene er det ikke produsert mange av ettersom at produksjonen av akkurat denne modellen stoppet i April 1979, da V6'ern ble byttet ut med R-6'ern. Det sitter for øyeblikket en 3.8 V6'er fra en 1983 modell (gått 150 000), men orginalmotor og girkasse følger med. Bilen selges til førstemann som byr over 8000 kr. Dersom noen skulle være interessert i å ta en titt, så står den i Drøbak i Akershus. Grunnen til at den er så billig er at det må vekk så fort som mulig grunnet kjøp av ny bil.

For info og bilder, send en mail til larskrokeide@hotmail.com

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Går for 6000 kr nå... Den må vekk! Den er flytta ut av garasjen nå. men har ikke godt av å stå ute i vinter, og jeg trenger sårt et nytt eksosanlegg på BMW-en... Det svir skikkelig å selge denne bilen for så lite, men har ikke noe valg....

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Si ifra den dagen den blir billigere. Trodde ikke det var det karosseriet. Hvor mange hk sitter det i den?? Er jo fin leke bil da. Er det sperre på den??

Ved rask avgjørelse så kan du sikkert få den billigere. Bare si hva du er villig til å gi for den så skal jeg vurdere det. Hadde egentlig ikke tenkt til å selge den som lekebil i og med at den kun har gått 120 000 km og allt som er at deler og lister er på plass. Dersom du kjøper den så tror jeg du kan få igjen mye av pengene på salg av deler... Aner ikke hvor mange hester det er. Er vel ikke så mange hester i de motorene, men det er dreiemoment til over øra... Er ikke sperre på den, desverre...

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å selge den så mye billigere enn 6-7 000. Den er ikke i så aller værst stand, og motoren og girkassa er bra. Motoren og girkassa som følger med er jo også ok... Hadde egentlig tenkt til å selge den som objekt, ikke som herjebil...

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider