Dinglevims Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 Jeg skal nå selge min 1979 Ford Mustang Notchback Ghia. Bilen er et prosjekt jeg ikke får gjort ferdig. Den har gått 120 000 km og er i ganske bra stand. Litt rust men det skal ikke mye til før det er skilter på den. Det er 11 slike biler i Norge. Dette er den eneste med V6'er. Disse bilene er det ikke produsert mange av ettersom at produksjonen av akkurat denne modellen stoppet i April 1979, da V6'ern ble byttet ut med R-6'ern. Det sitter for øyeblikket en 3.8 V6'er fra en 1983 modell (gått 150 000), men orginalmotor og girkasse følger med. Bilen selges til førstemann som byr over 8000 kr. Dersom noen skulle være interessert i å ta en titt, så står den i Drøbak i Akershus. Grunnen til at den er så billig er at det må vekk så fort som mulig grunnet kjøp av ny bil. For info og bilder, send en mail til larskrokeide@hotmail.com Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Går for 6000 kr nå... Den må vekk! Den er flytta ut av garasjen nå. men har ikke godt av å stå ute i vinter, og jeg trenger sårt et nytt eksosanlegg på BMW-en... Det svir skikkelig å selge denne bilen for så lite, men har ikke noe valg.... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Er det "kupe" utgaven eller er det den med tradisjonellt bagasjelokk. Automat eller manuell osv. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Det er en notchback, altså bagasjelokk. Sitter i en 3.8 V6-er med automatkasse. Det følger også med en 2.8 V6-er med automatkasse... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 aj aj, synd det er automat... skulle hatt tak i en billig bil snart skjønner du :) men vil helst ikke ha automat.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Hva er prisen nå da? Vil du legge ut et bilde Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Prisen er 7000. Må få den vekk før vinter'n. Er flyttet ut av garasjen, og vil ruste mer dersom den blir stående lenge. Bilder kan dere finne på: http://www16.brinkster.com/dinglevims/ Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 prisen går ned og opp ser jeg :) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Si ifra den dagen den blir billigere. Trodde ikke det var det karosseriet. Hvor mange hk sitter det i den?? Er jo fin leke bil da. Er det sperre på den?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by RS2 Si ifra den dagen den blir billigere. Trodde ikke det var det karosseriet. Hvor mange hk sitter det i den?? Er jo fin leke bil da. Er det sperre på den?? Ved rask avgjørelse så kan du sikkert få den billigere. Bare si hva du er villig til å gi for den så skal jeg vurdere det. Hadde egentlig ikke tenkt til å selge den som lekebil i og med at den kun har gått 120 000 km og allt som er at deler og lister er på plass. Dersom du kjøper den så tror jeg du kan få igjen mye av pengene på salg av deler... Aner ikke hvor mange hester det er. Er vel ikke så mange hester i de motorene, men det er dreiemoment til over øra... Er ikke sperre på den, desverre... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Så det er bare å sette på prøveskilter å sladde av gårde. Synd det med at det ikke er sperre er ikke så morro da. Pris vet ikke jeg veldig billig ;) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Har ikke lyst til å selge den så mye billigere enn 6-7 000. Den er ikke i så aller værst stand, og motoren og girkassa er bra. Motoren og girkassa som følger med er jo også ok... Hadde egentlig tenkt til å selge den som objekt, ikke som herjebil... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg