^RaNGuS^ Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Ønsker å selge M-Tech stylingen på bilen min.. selger den som den er! Den er grå og har ingen skader. Trenger bare å pusses ned å omlakkeres.. lakken er borte enkelte steder. Selger front, sideskjørt og bakfanger. Selger dette veldig veldig billig!!! Pris kun kr 2000,- (kan diskuteres) Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 billig da.. ta å vent til jeg får meg en e-30 med å elg den a :p Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by Manuell billig da.. ta å vent til jeg får meg en e-30 med å elg den a :p D kan jo være nyttig å "kjøpe" inn nå da!! :) Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 hehe.. Men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe e-30 eller e-36 Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by ^RaNGuS^ D kan jo være nyttig å "kjøpe" inn nå da!! :) Bilde? M-tech 1 eller 2? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Bilder? Kanskje jeg skulle selge GTS kit'et! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 bilder ja! :) Må få smekket på et eller annet på cab'en jeg også snart.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Hvis det er M-tech 1 så er jeg interesert.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Det er M-tech 1 ja :) Har en som er interresert. første mann til mølla :) Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Hvor ,ye skal du ha for det da? :) Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 bildebildebilde Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarmen Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Har du solgt stylingen???? hvis det er mtech 1 er jeg interessert og hvis den er hel og fin.. Send bilder hvis du har eller en mail Thomas.kronheim@broadpark.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Welzetz Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Bilder ja?? kan gjerne sende meg noen på welzetz@hotmail.com Siter ...:::Pain Is Temporary, Glory Is Eternal:::... Http://welzetz.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg