henryjovik Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Takk, fant akkurat ut det jeg og. Men skruene sitter som støpt fast. Må få tak i ett eller annet verktøy med litt kraft i for å få det av. Men du, skivene bak: Har tatt av caliper og den lille skruen. Skal skiva da være løs eller er det mer som må av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Du må som regel slakke på håndbrekkbånda som sitter inni skiva slik at du får av skiva. Sitter en tannhjul inni der om du bruker ei lykt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henryjovik Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Men det betyr at jeg kan dra skiva rett ut når jeg har fått av håndbrekkbånda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Ja, men du trenger ikke og ta av båndene og du får heller ikke demontert båndene så lenge skiva sitter der. Du må bruke en flattrekker for og vri på tannhjulet som sitter inni der via hullene i bremseskiva. Husker ikke hvilken rettning men prøv deg fram Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg