Audi4lifee Skrevet Juli 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 Heij jeg hadde tenkt til å koble anlegg på a4'n min men vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom torpedoveggen det er en 1,6 motor men jeg har ikke funnet noe plass å få kabelen inn i bilen noen som har en tips på hvordan jeg får inn kabelen ? og en ting til... det sitter høytaler i front dørene men den ene fungerer ikke... hvordan kommer jeg til de høytalene ? må jeg ta opp dør trekket ? takk for svar :) Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 Helt oppe til høyre på torpedobeggen er det en gjennomføring, kommer da inn bak hanskerommet. Evt. kan du gå inn boksen på førersiden der ECU sitter. Høyttalerdekselet sitter fast i dørtrekket så du må av med dørtrekket. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 okei, takk for svar :) Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CatoSmor Skrevet Juli 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Nvm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg