Gå til innhold

NxGTR Sim: Gratis online bilens ytelse simulator

Ranger emnet

nxgtrsim

Anbefalte innlegg

Hei alle og spesiell hilsen til alle medlemmer,

Jeg Carlos, dataingeniør og jeg har vært en bil entusiast siden jeg kan huske, har jeg jobbet med en fysikk modell for å simulere bilens ytelse oppførselen til nesten hvilken som helst vanlig gate bil som du kan forestille deg, fordi du designe bilen din selv, eller bare se for online specs som vekt, akselavstand, og at de.

Programvaren sin fullt ut på nettet, så ingen installerer nødvendig, bare din nettleser og du kan gjøre alle tilgjengelige tester gratis.

Inkludert tester er:

Magazine Test: du kan teste bilen din som magasiner gjør, litt tid å få fart, tid til avstand, og du kan se på dashbordet live.

Drag Racing: Classic 1 / 4 mile race, ditt oppsett 2 biler og du er klar til å gå.

Ekte Dyno: Vil du vite hvor mye HP du fikk? Prøv denne testen

Track Race: Lyst til å rase bilen på berømte Track? Prøv Top Gear-banen med din egen bil.

Jeg har vært i fora for et par år nå og jeg forstår ser noen fora denne typen innlegg som "gi meg trafikk" innlegg, ville jeg ikke liker å bli merket som det, så jeg registrerte noen youtube videoer og inkluderer noen skjermbilder til gi deg en samlet prosjekt syn uten besøke min side i det hele tatt.

Her er de youtube videoene jeg snakker om, beklager hvis stemmen min er litt ute av sync (tekniske problemer) og engelsk ikke er morsmålet mitt, men jeg gjorde mitt beste.

DEL 1:

DEL 2:

Skjermbilder:

ib_p004_0_16.jpg

ib_p004_0_15.jpg

ib_p004_0_17.jpg

ib_p004_0_18.jpg

Hvis du etter å se YouTube-videoer virkelig du får litt interessert, kan du prøve det selv ved NxGTR Sim http://www.nxgtrsim.com

Tusen takk alle for å lese, håper noen avanserte brukere kan gi en liten tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider