Mammut89 Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Jeg har en 2007 volvo v50 2.0D som viser feil ute temp. Jeg har lest om at 2004-2005 modellene hadde et lignende problem og det skyltes irring i dørkontakten. Så jeg demonterte begge front dør koblingene og la på fett på terminalene. ( forøvrig så de ikke ut til å være irret ) Dette hjalp ikke. Nå har jeg byttet ute temperatur sensoren som er i vestre speil. Det hjalp heller ikke. Temperaturen viser mellom -2 og +4 grader for øyeblikket burde den ha vist +22 grader. Noen ganger viser den riktig etter å ha kjørt bilen i 20-40 minutter. Hva blir neste steg her ? Noen andre som har opplevd dette ? Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anteros Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Har akkurat samme problem på min 2006 V50 1.6D Har forøvrig hatt den inne på verksted. Og de kunne fortelle at det som sannsynlig måtte gjøres er å bytte ut "lednings matta" i A-stolpen. Men at det også skal holde å gjøre det kun på venstre side. Og dette må jeg da dekke selv. Men jeg tror muligens du får dekka den feilen av Volvo siden dette er en kjent feil. Det ligger en kampanje inne der de retter opp dette på biler under 5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg