Audi A3 s-line Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hei. Det er noe som du heller i tanken som skal rense systemet,men vet ikke helt hva det er. Var innom et verksted her om dagen,og det var der de nevnte at eg burde kjøpe slikt. Noen som kan hjelpe meg????:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Injection-/dyserens du tenker på? http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=11535501 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A3 s-line Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 heisann en stund siden jeg har vært inn på her nå.. Ja det er slik jeg tenkte på:)) Kjenner du til det?? er det anbefalt produkt??? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg