BOS Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 har en 07 2.0l 4 motion som er helt død. startet den opp på morran, og kjørte 60 meter, så var den død. Mistenker at den ikke får diesel, men bilen var på service i påska, så alt av filter er byttet. byttet også den hjelpe pumpa som sitter i tanken. hvor skal jeg starte å lete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 På http://www.finn.no/bil. :) Seriøst så er det vel greiest å få ut noen feilkoder først. Uten blir det håpløst Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Skal love deg at jeg har vært på Finn:) Men finner ikke noe jeg har lyst på :( Er vel greit å få frem noen koder, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Pumpa tanken.. Det er jeg nesten sikker på.. :) Den ryker en eller annen gang.. Garantert :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Pumpa tanken.. Det er jeg nesten sikker på.. :) Den ryker en eller annen gang.. Garantert :) Ja, det kan være den, men denne bytta jeg tirsdagen etter påske. men den kan jo selvfølgelig være denne igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 2007 modell? Om den er kjøpt fra forhandler i Norge er det bare å reklamere (dersom bilen ikke har gått veldig langt, eller delen som har røket ikke er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år, noe som av rettspraksis angis som 4 år eller mer for å falle innunder 5 års regelen). Reklamasjonsfristen er 5 år. Ta med bilen til den forhandleren som solgte den ny. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 pumpedyser var problemet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg