Cthulu Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Halla! Jeg prøvde å montere bilsterio i boblen min idag. Strømmen er kobblet til etter tegninger, men jeg får bare meldingen "EJECT" når strømmen blir koblet til. Den vil ikke skru seg på. Har prøvd å resette den, men med samme resultat. Jeg har brukt 0,75mm2 med en kabel lengde på 3 meter fra batteriet. Får den får lite spenning? Burde jeg prøve å øke tversnittet? Er det sterioen som er ødelagt? (: Siter Min Audi A3 '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Var ikke akkurat de beste "tegningene" det der.... Den gule ledningen skal ha konstant pluss, den røde skal ha pluss når du har tenningen på, sort skal jordes. Da skal spilleren virke ;) Husk sikring ved batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Slår den seg av når du reset'er den? Altså at du hører den "klikker av" etter et sekund eller så? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cthulu Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Takk, cossiemk1 det skal jeg prøve. Transmedia, nei det skjer ingenting. Siter Min Audi A3 '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg