larrylu Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Hei, jeg har en Pasat 2003 model 1,9TDI 101 hk Trenger en turbo til denne fikk prise fra verksted på ca 8000 til 9000k for en ny. noen som har tips til hvor jeg kan få taki en rimligere NY turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrylu Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Tror jeg går for en bilig turbo på biltema :) men noen som kan gi meg tips til hvordan jeg finner ut en som passer bilen min?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrylu Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Ingen som vet!! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon88t Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 mitt tips er å sjekke ut ebay. Billig som fy! Først å fremst må du finne ut hva slags motortype du har (AVF, AWX.... osv.) Dette finner du ut ved å taste inn skiltnummeret ditt på meca.no Når du vet motorkoden kan du enkelt søke opp feks " turbo passat AVF " på ebay.com eller ebay.de. Jeg fant en der til 2100,- BILLIG! Ellers kan du bare oppgi regnummeret ditt til forhandler (eks biltema) og de vil finne rett type til deg Siter VW Passat 1.9TDI 4 Motion 2003 Mercedes-Benz 420 sec 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg