Mathews Skrevet Juli 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Bilen teknisk: - 1,6 liters bensindrager - 2 dørs - 1997 (8L) - Venstrestyrt - 17" orginale Audi felger medfølgte - Gul (spesialedition i den versjonen) - 126.000 km Jeg fikk min bil kjøpt av min stebror som da fikk barn og trengte fam. bil og da fikk jeg denne bilen for utrolige 25.000 kroner :) Dette er et stort prosjekt jeg har startet på og skal bli gjenkjennelig og personelig bil. Prosjektet: - Lakkering - Styling - Lambodoors - Sportbremser - Soting - Nye felger - Stort Stereo - Bygge det sportslig invendig - FÅ alt til å se profesjonelt og bra ut og alt SKAL være profesjonelt og bra ;) Bilder kommer og dette er bare en liten intro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathews Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Bilen ble overtatt i høst ... Med en gang jeg motokk bilen, ble dette gjort: - Registereim - Strammehjul - Vannpumpe - Dynamoreim - Olje - Olje- luft - kupe- & bensinfilter - Fjærer bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg